bilder

haha ja jag tog ju lite bilder såklar så det får ett eget inlägg helt enkelt :)
hampus ååå han bara älskar att åka bil... eller INTE
fälla träd
och det gick så jävla bra :)
jag och lena eldar det är ju mer papper och tändvätska än pinnar som brinner
stapla stuggar
trädet
haha jag och lena kämpar på. men nu börjar det i alla fall och ta sig
hehe ingen eld utan rök.. men jag lovar det brinner nånstans där nere
pappa går lös med motorsågen
det börjar och ta sig.. ska väl erkänna att det va typ nu som mamma kom in i bilden
nu börjar det och bli kul och bara össa på med allt som ska eldas :)
haha jag och lena gick typ lös och bara slängde på allt
pappa tyckte att det rök lite för mycket... jag förstår verkligen inte vad det är han menar;)
hampus fick till lördags godis =)
hehe han ser ut som en hyena som äter upp sit byte :)
lördags mys med världens bästaste lurv
lena hittade en grön svamp
lite svamp som vi plockade
mer svamp
svamp
en ut av lite gulabkantareller som vi hittade oxå
hampus äter :)
vi va ute och gick en liten promenix och då fick vi se ett litet vattenfall
ja vackert är det i alla fall
irish coffee och popcorn passar alldeles utmärkt med varandra =)
Purpurfärgen filmen som jag och mammas såg.
märket som jag fick av den där elaka lilla fästingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0