bilen

i morgon är det dax för bilbesiktningen igen.. snälla gode gud gör så att min stackars lilla bil går igenom denna jävla besiktningt kontroll. men denna gång ska jag inte ta nått kaffe. ja om jag inte vill ha hälften i bilen och den andra hälften i knät ;). haha men busskortet tar jag med mej och om jag måste åka buss hem så tar jag fan med mej hela kannan med kaffe hem. så i morgon gäller det klarar den sig igenom eller blir den utdömd..
.
nej men enligt mina beräkningar så ska jag bara glida dit med mitt glada humör och blinka lite med ena ögat. visa upp att vi har bytt hjullagret på högerfram och sen ska allt va frid och fröjd. sen kan jag bara tuta och köra ett år till.
.
men då kankse man ska gå och lägga sig så att man orkar upp i morgon. tänkte nämligen va först på plats. dom har första drop-in tiden 08:00 och jag tänkte va först på plats. för sen måste jag hem ut och springa shoppa på ica och jysk. kankse ringa min bankman och boka in det där jävla mötet nån gång. så att man kanske nån gång i sitt lilla liv kan få ordning på både pengarna och ekonomin. kanske till och med ett sparande :). men vi får se. för sen ska jag ju ner till stallet och rida ut innan det blir mörkt som i en säck;)
.
men ha det såå bäst
åååååå det kom jag ju på oxå. jag hade mina rosa synsam bågar som jag har hittat i ettans rum. dom är typ från 80-talet. men så va det en kund osm va inne idag och tyckte att jag hade jätte fina glasögon. hehe det är den första kunden som säger det. så det va lite kul. haha för ja dom är ju lite speciella. det är ju ingen risk att det ärså många fler som säger det. eller som säger att ja men du har ju fina glasögon har ni dom här. eller att sånna skulle jag oxå vilja ha. men jag har ju dom för att jag tycker att dom är lite roliga och nördiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0