fredag

ordning och reda utgång och rosévin på fredag=).
ja om det är nån som har missat det så är det ju som sakt va fredag idag. jag är ledig vilket är jättte skönt. jag började dagen med att ta sovmorron oj vad jag sov. vaknade inte förens 09:30. hjälp. men jag tror att jag behövde det efter gårdagens alla beslut. sen så åt jag frukost i lugn och ro kollade på nyhetsmorgon samtidigt. hoppade i spring kläderna och skorna. tog min 1mils runda i skogen. det kändes bara sååå bra. det bästa är nästan att fan jag känner att jag orkar. jag både orkar springa hela tiden och jag kan ta i när det kommer en uppförsbacke utan att komma upp på toppen och ramla ner. utom kan ta nerförsbacken i att samla upp andningen och bara fortsätta och löpa på.
.
haha jag blir så chockad över mig själv att jag skulle sitta och skriva såna här saker på bloggen. för jag har typ aldrig vart en springande och tränande människa. eller jag har alltid haft lätt för att springa men har inte gjort dte så ofta. och nu sitter jag här och typ bara älskar att få komma ut och springa och lägger upp hur jag ska springa och allt sånt. det är ju som sakt bara ett gymkort som saknas i samlingen. men känner att det är för dyrt. kommer bara få ångest över det med jätte stort Å.
.
sen så har jag bakat kladdkaka tills i kväll. mmm det ska bli jätte gott. kladdkaka med smält daijm chocklad på rosévin och trevligt sällskap som sen ska sluta med att vi åker in till stan och går ut på krogen :) underbart.
.
men nu måste jag sätta fart och göra mej i ordning så att man åtminstone inte ser ut som ett troll när man går ut ;)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0