freedag

ååå det är fredag gud vad skönt. det är nått specielt att jobba fredagar. när jag kom till jobbet så satte jag på kaffet tills när alla skulle komma. sen va det frukost kaffe och snacka när alla kom. haha vilka seriösa möten vi har när bertil är borta;) när katten är borta dansar råttorna på bordet. dagen löpte på så bra så. vi va bara 4st men det gick okej. det är ganska skönt när vi inte är så många för då går dagen fort. jag tror att vi sålde ganska bra idag oxå så det är kul :).
.
sen så har jag vart ute och sprungit i det mindre mysiga höstvädret. uch det duggade. men det va inte så kallt så det va ju bra i alla fall. men det är så skönt nar man har sprungit klart man känner sig bara så duktig :) ååå snart kommer linus hem till mej. lilla söta gulliga Linus =)det ska bli sååå kul.
.
men nu ska jag ta och göra fredag=äta min gröt dricka ett glas rosé och kolla på idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0