halt

dagens ord idag är igentligen två kallt och halt.. ja badå i morse och när jag va ute och sprang. i morse va det kallt så då fick goose jackan åka på. ja det va ju inte varmare när jag sen slutade och kom hem och skulle ut och springa. det fick bli fleectröja på. sen när jag kom ut och började springa kom jag ju på att jag hade glömt skridskorna hemma. det va halt. haha det gick ju fort i nerförsbackarna i alla fall. nej men riktigt så halt va det inte. men det va halt och frost. men man fick ju springa på bra för att få upp värmen.
.
men nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kolla på min dansk/svenska serie bron :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Jag tänkte verkligen på en halt när jag läste rubriken:P Inte att det kunde vara halt! Haha, skadad?:P

2011-11-18 @ 11:28:41
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0