hem kommen

ja nu har jag kommit hem från middag och rödvin hos kurre. ja och som jag misstänkte så hade vi jätte kul. haha gud vad vi har skrattat =). det är så kul för vi ses inte så ofta men när vi ses så har vi jätte kul. det började med att micke, madde, fredrik och julia kom och hämtade upp mej så åkte vi. det började med lite cola, nötter, chips och sånt gott. sen gick vi runt i lägenheten och kollade. och det va verkligen jätte fin :). sen va det förätt som va en räksallad. sen va det huvudrätt som va potatis kött och en jättte god sås som det va konjak i. köttet va panerat i sesamfrön även det va super gott. till det serierades det rödvin =). sen till efterrätt så va det en ckockladtårta med smält chocklad på och grädde till det. ååå den va himmelsk god. haha så kort och gott så va allt super gott. och gud vad vi har pratat vi pratade om allt och inget så det va jätte kul.
.
sen efter åkte vi hem. så nu ska jag ta och kolla på beck och sen ta och gå och lägga mej. för i morgon ska jag upp till stallet och rida :)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0