hemma

nu ä jag hemma och ny duschad :) sitter och äter min mango och ett äpple. sen har jag mitt te med lite mjölk i.
idag har jag jobbat och det va sååå lugnt och sååå tråkigt. dagen kröp sig fram men tillslut så tog sen slut och jag fick åka med mamma hem till ösmo. jag skulle till stallet och rida. kallt säger jag bara. tur att man bli varm av båda att mocka och att rida. sen åkte jag hem. haha mötte sara på ösmo station. hon såg ganska så rädd ut när jag hoppade fram och sa hej i klädd min pälsmössa och mina stora rosa 80-tals bågar. hehe men hon kände igen mej i alla fall :)
.
igår va jag oxå i stallet efter jobbat. kom hem vid typ 23:00 så va det bara in i lägenheten säga hej till Linus hämta bil nyckeln åkte till station och fyllde på luft i däcken. det gick så jävla bra jag va bara såååå grym. haha eller det första däcket va svårt för jag va tvungen och ta bort den där koppan inna jag kunde fylla på och sen få på den igen suck. men dom andra gick bra utan att jag tog bort den. man ska ha 2,5 bar i däcken. haha i vänsterbak hade jag 1,1. kankse lite dåligt.
.
sen va det bara hem duscha, äta och sen sova. och ja det blir typ det samma idag. äta sova upp i morgon och springa hade jag tänkt mej. om jag orkar sen ska jag jobba och innan det så måste jag packa för vi ska på julbord i morgon wiiiiii =). det kommer och bara bli såååå kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0