hemma

nu är jag hemma efter att ha vart i stallet :) jag har ju så klart oxå jobbat som vanligt. sen efter jobbet åkte jag ner till stallet och red. det gick super bra.åååå det är så kul när dte går bra. det är så man verkligen känner att fan va kul det är att rida. red för kajsa brukar inte gö det så ofta. men jag tycker att dte är kul och rida för olika ridlärare för domkollar på olika saker. kajsa va på min skänkel som har en tendens att åka upp till himlen och specielt i galoppfattningarna. sen är hon mycket för att hästarna ska gå framåt och galoppera på med större galoppsprång och med längre kliv utan att bli springigare. men det gick super bra. och det är bra :) så det va jätte kul.
.
sen efter ridningen så va det bara mockning och allt sånt roligt kvar.
.
sen åkte jag hem till mina föräldrar och lämnade lådan och sen åkte jag hem. det är skönt och va hemma och känna sig såhär härligt trött. typ som att man skulle kunna somna sittandes. men jag tänkte att jag skulle ta och koll apå avsnittet av bron som jag missade. sen ska jag sova.
.
i morgon är det mässa som gäller i nacka. det ska bli jätte kul att få gå på den och köpa in bågar tillsammans med M-L och Pia
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0