krackelerat

men gud jag skulle ta fram mina älskade gucci 1884 pilot. tar på mej dom tänker inte så mycket mer på det. går till sågen tycker att det är lite dimmigt ja som att dom är smutsiga. väl på jobbet så tar jag av mej dom och ska putsa dom. kollar på glasen och ba men hjälp. då är dom super krackelerade båda glasen. helt galet sjukt. dom har typ krackat av att ligga i min garderob instängda i till fodral. haha inge bra reklam på crizal A2. men ja eller så där det därför som den behandlingen inte finns kvar längre. den fanns bara under ett jätte kort tag. hehe den kanske inte va så bra trots allt. för behandlingarna ångas på och kan vi extremt hög värme börja och röra på sig eller släppa från glaset. tex ungnen. om man har glasögon på sig och så bakar man bullar och sticker in huvudet i 225g så kan det börja och hända saker med glasen. men jag använder ju knappt min ung och definitift inte med glasögon på.
.
men jag skickade in dom och snackade med dom så nus ka jag få två nya glas på reklamation. så jag är inte bitter inte :). ja det får våra kunder så klart oxå om dom kommer in och det har hänt med deras glas. så snart har jag två nya fina fräscha glas i min fina gucci pilot båge:)
jag har även hittat en knöl. ja jag säger då det efter 25år så kommer alla knölar och kramper som ett brev på posten... vart sitter då denna knöl?? jo på halsen. eller snarare vid käcken på höger sida nästan uppe vid örat. och nej jag har inte haft den där förut. ja jag undrar vart den kan komma ifrån och varför den ploppar upp där. men aja det är väll sånt man får ha. jag störs ju inte av den. men man kan ju undra vad den gör där. ja den gör ju inte ont eller. bara om man trycker hårt.
.
och på tal om post...ja jag fick ju räkningen på skatten till bilen idag. och jag säger bara såhär. jag tar tillbaka allt som jag någonsin har sakt om att det är skönt och bra med att ha en stor bil. 2123:- ska jag betala i skatt för min bil. jag säger bara såhär att nästa bil som jag ska ha ska fan va en nissan micra..
.
men nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0