lördag

ja så är det lördag. jag har vart uppe ett tag och vart ute i det otroligt fina och mysiga höstvädret och sprungit. skönt att få upp andningen och värmen lite:). tog min 5km runda i skogen. fan va mycket jobbigar det är när det gå upp och ner som en bergodalbana. men det är ju skönt när det är klart. men idag ska jag ta och städa med stort S. haha måste damma och fixa inför att linus ska komme hem till mej så att han slipper och få en astma attack och typ dö. sen ska jag ta och gå ner till coop hade jag tänkt och sen ska jag bara fixa här hemma. sen blir det att kolla på så mycket bättre och somna i soffan.
.
måste ta upp julgardinerna från källaren och kankse sätta upp dom jag får se. efter som jag nästa vecka ska jag bort och då kommer jag inte hinna sätta upp några julgardiner. och det är ju första advent nästa helg det är ju då dom ska upp. eller man får väll sätta upp dom när man vill. men jag tycker att dom är fina:) men vi får se jag ska i alla fall ta upp dom så får vi se om dom kommer upp oxå.
.
men nu ska jag ta och sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0