midsommar

oj jag va lite trött igår. gick typ och la mej direkt efter så mycket bättre. eller nästan i alla fall. kollade lite på en film men kände att nej det är inte värt att va uppe mer när jag vet hur denna film slutar. så jag gick och la mej. sov som en liten gris :). i dag så har jag rensat lite. men uch det blir mest stökigare när jag försöker och rensa. men ska fortsätta lite i morgon oxå. så hoppas jag att det blir bättre nån gång.
sen har jag vart ute och sprungit. det gjorde jag på morgonen. de är skönt att ha det gjort. jag brukar äta lite frukost och sen ge mej ut i spåret. men gud det märks och känns att det va ett tag sen som jag sprang min runda i skogen. typ sååå mycket jobbigare. det går upp och ner. jag höll på att dööö. hahaha. när jag springer asfalt så går det typ bara rakt fram. men inte i skogen inte. men det är skönt det oxå. men jobbigt som fan.
.
jag får verkligen tänka på vart jag sätter fötterna oxå för det är halt och en massa rötter jag vill ju inte stuka nån fot eller trampa snett eller nått sånt. och emot slutet när jag har sprungit upp för mina 3 backar efter varan så får jag tänka på att lufta på fötterna så att jag INTE ska ramla. för om det är nån stanns som jag ramlar så är det där. när man är lite trött och inte riktigt på g vart man sätter fötterna. men det gick så bra så.
.
nu så håller jag på och gör mej i ordning och dricker kaffe. jag ska åka till midsommarkransen på middag hos kurre och siw. det ska bli super kul:) mina kusiner och lena ska oxå dit. så det kommer och bli värsta släkt träffen med vår generation. haha jag undrar om det kommer och va nån tyst minut överhuvudtaget.. hahah jag tror inte det. inte om jag känner min släkt rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0