mys

just nu så har jag och Linus haft lite mys framför tv:n. men gud vad han fäller. haha sen så va han lite tuffsig tyckte jag så jag friserade han lite. jag tror att han tyckte att det va skönt för han satt bara helt stilla och lät mej hålla på och gräva i pälsen:). sen fick han lite russin så då blev han glad. haha jag skulle nog inte kunna sitta och gosa med honom medans jag äter eller nått sånt för dår komme jag få halva hans päls i maten :).
.
men vad har jag mer gjort idag. jag gick upp vid 06:15 och va ute och sprang. det va skönt att få komma ut och röra lite på sig. men jag va ju trött som bara den. haha jag hade ingen lust att gå upp alls. men jag tvingade mej upp. sen när jag stod i duschen så började jag och blöda näsblod. men dte kändes som att dte va skönt att det va i badkaret som jag började och blöda och inte när jag va ute och sprang. haha det blev typ stockholms blodbad där jag stod.
.
men nu kommer lite bilder på vår fina julgran som vi har på synam och från min och Linus myyss stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0