ny säng

idag får jag min ny säng. eller får köpa kankse man ska säga. mamma har vart här och hjälpt mej att slänga den gamla. eller säng stommen slängde vi och madrassen står i mitt föråd för den måste vi åka iväg oc h slänga. ja det blir ju ingen springning idag:( men jag kan ju behöva an vilodag oxå :) så jag får ta det lugnt. ska ju ut och springa i morgon och det kan va bra och ta det lugnt nån dag och inte springa alla dar i veckan.
.
ja vad händer mer... ja inte så mycket. jag har jobbat som vanligt och det va ganska mycket och rörigt på förmiddan sen allt efter att dagen gick så lugnade det ner sig och emot kvällen va det döttt. jag jobbar till 19 i morgon mindre kul. jobbar med kurre så det blir ju trevligt att träffa honom. man gör ju inte det så ofta.
.
men nu väntar jag som sakt bara på att bertil ska komma med sängen.
men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad är det för säng du köpt? större? =)

2011-11-03 @ 21:10:37
URL: http://buppas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0