oj då

haha oj då jag skulle ju gå upp i morse och ut och springa. hade ställt klockan på 06:30. gick jag upp då. nej jag tröck på nån knapp(på min knapplösa telefon). så att den ringde inte alls igen. vaknade igen 07:30. jaha nu är det lite försent. så somnade om igen. gick upp vid 08:00 i alla fall. så nu sitter jag här och äter en clementin till frukost. men jag ska äta sen när jag kommer till jobbet. så får jag ta och springa sen när jag kommer hem. suck. jag som ville springa i morse så skönt att ha det gjort på morgonen. men men. jag för försöka och tvinga mej upp i morgon i stället :)
.
men ja jag jobbar i alla fall idag. mellan 11-17 jippi. det kommer och va helt dött. för det är inget bokat för det är en röddag så det är bara jag och elena som jobbar. men det ska i alla fall blu kul och träffa henne :).
.
ååå jag har även klickat hem en klänning som jag tyckte ja lite fin.
en enklen men ändå snygg klänning tyckte jag :)

Kommentarer
Postat av: M-L

Ja men den klänningen var ju lite fin. Den kommer att passa dej.

2011-11-05 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0