pälsbollen

nu är pälsbollen här :) haha han fick stå i köket och efter som buren är ganska stor eller så är det min lägenhet somär ganska så liten så tar denupp halva köket:). men åå han är så söt. vi kommer nog att ha roligt dom här 2 veckorna. han skuttar runt så fint i sin bur så. just nu så sitter eller ligger svårt och se ;) i sin lilla burk med sand och myser.
.
idag har jag även gjort lite julgodis. det är smält mörk chocklad smält cocos fett och sen en massa nötter senin i kylen och så låter man det svalna över en dag och sen skär man det i fyranter.mmm super gott att ha till dom mörka kvällarna med en kopp te till i soffan.
.
vad har jag mer gjort. igår va jag ute och sprang på morgonen. sen har jag jobbat och allt sånt som vanligt. jag hehe måste åka ner till statiol och försöka och fylla på luft i mina däck. det ska bli väldigt spännde och se hur det går. i värtsa fall så får jag leka ensam kvinna i stort behov av hjälp ;). haha nej men det ska nog gå bra hoppas jag..
.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha bara på lyckås, dem behövde hjälp innan globen. så inget nytt och spännande här inte haha!

2011-11-24 @ 18:02:48
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0