så mycket bättre

ja nu har jag intagit soffläget. eller nej snararde datorläget. men snart blir det  soffläget för att kolla på så mycket bättre. till det blir det lite räkor:) och kankse nån mango det beror på vad jag känner fört. har ätit omelett till middag med min själv plockade svamp till och paprika och tomat till det.. gott. ja jag va ner till coop men hittade inte det som jag ville ha. eller jag hittade det men nej jag kände att jag inte vill ha det. så jag gick hem igen. gick nertill ica oxå och handlade lite frukt och sån som jag behövde.
.
men som sakt va snart är det dax för så mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: sara

woop woop!

2011-11-19 @ 20:36:01
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0