så där ja nu har jag fått det sakt oxå över till annat. ja jag tänkte ju ut och springa i morse gjorde jag det..nej. så jag va ute och sprang nu efter jobbet i stället. det kändes assa bra. jag kände mej pigg och fräsch i kroppen. men innan det så har jag ju jobbat. jag läste ut min bok om sighsten herrgård. den va bra. den handlade om hans liv inom mode branschen och han en ut av dom första som dom i aids. men ja den va bra. vi fick det till jobbet så det är därför som jag läste den .
.
men det gick bara bra på jobbet. jobbade med elena och det är ju alltid kul tycker jag. vi pratade och hade lite terapi snack :).
men oj nu ska jag ta och ta lördag kolla på så mycket bättre och dricka te. bara ta det lugnt och ladda om batterierna för i morgon.
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0