snart

fan snart är det helg. tyckte inte att det va länge sen som jag bloggade om att det va en TRÅK måndag och vips så är det torsdag och i morgon är det fredag sen är det helg:) har faxist inte sådär jätte mycket in planerat i helgen. ska typ mest städa uch måste dammsuga innan råttorna tar över lägenteten:). sen ska jag ta mej ner till coop och ner till port 73. måste kolla runt på lite julklappar tänkte jag. jag vill köpa alla klappar innan det blir panik i affärerna. gud jag brukar typ inte ens gå utanför dörren när det är sån panik i tyresö.
.
sen på söndag ska jag hem till kurre och äta middag. mina kusiner ska dit oxå tror att lena ska dit men är inte helt säker. det påminner mej om att jag kankse ska skicka ett sms och se om hon ska med :) det kommer nog i alla fall att bli hur trevligt som helst.
.
haha sen så ska synsam ha en kampanj i vinter och runt jul och på skyltarna kommer det va Lucia och Tomten. men inte den vanliga tjocka tomten nej för hos Synsam är Tomten, Ung, Snygg och Trendig. ja det låter ju inte helt fel. varför va inte den tomten hemma hos oss när vi firade jul.
.
men ja jag ska ju i alla fall jobba imorgon och sen blir det till att ta en löpprunda för att sen kolla på idol.
ja har oxå sprungit idag och det kändes bra. kallt om händerna va det. gud tar nästan 3km innan dom blir varma. men det är ju så som det är. men jag fryser inte nån annan stanns utom det är bara om händerna. vad har jag mer gjort. ja jag har lyssnar klart på min ljudbok. helgonet den va bra. dom andra böckerna av henne va oxå bra och denna va oxå bra. jag tycker mot slutet när hela boken bara vävs samman och allt bara faller på plats. nu så lyssnar jag på niceville. den handlar om svarta männsikor som jobbar hos vita. och om hur dom har det och vad dom får göra och allt sånt. har inte kommit så långt men än så länge så tycker jag att den är bra:)
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0