uch

kände igår att jag kände mej lte trött och seg och sånt. men tänkte inte så mycket mer på det för det är ju klart att man känner sig seg efter att ha både jobbat och vart i stallet. men i natt så vanknade jag och kände att det känns som att jag börjar och bli sjuk... NEJ. jag har inte tid/ork/lust. i morse så kändes det bättre. så jag va uppe och ute och sprang vid 06:15. hehe ja det va typ bara jag som va ute. men det kändes bra det va ju några dagar sen som ja sprang. men det är kul för att man förlorar ju inte konditionen efter som jag har sprungit så pass mycket att man kan få vila några dar utan att döö sen.
.
men nu så dricker jag mitt monster dunder kur te mot förkylning. det är te, honung och vitlöksklyftor och sen lite mjölk. det är jättte äkligt man får dricka fort och hålla för näsan. men det brukar va bra som fan. så nu hoppas jag på det bästa. uch det är så att man får rysningar....specielt när dte kommer en vitlöksklump.haha man får nog borsta tänderna som en galen gnu sen och ta tyå tre tuggumi annars så kommer man och stinka...
.
men ja i dag är det frossa med stort F som står på schemat eller först så ska jag jobba och sen är det frossa på dalarö med räkor och en massa annat god mat :)
.
men nu måste jag dricka upp mitt fruktansvärt äkliga te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0