utgång

igår va det då dax för utgång. jag åkte till izza vid fem tiden och som vanligt när jag ska åka tåg så är det försenat pga nått. igår va det pga växelfel. japp det slår aldrig fel. och det va sååå kallt ångrade mej stort att jag inte tog min vinterjacka. men till izza kom jag i alla fall. sen gjorde izza och madde iordning sig mej jag va redan iordning gjord och klar. sen åt vi räkor med baguett och drack vin till det. haha sen skulle det shotas i äggkoppar men det gick så bra så.
.
sen åkte vi in till stan vid 21 bussen. väl där inne så va det dans som stod på schemat. gud vi dansade typ hela tiden tills vi åkte hem. hehe men kul hade vi. men oj vad ont jag hade i mina fötter emot slutet men det är bara och härda ut :). nej men det va sjukt kul. bara få dansa och släppa loss:). bästa izza hade ju fixat så vi stod med på VIP listan med röda mattan och allt. så det va nästan bara att gå in. betala inträde behövde vi inte eller göra utom det va bara att gå in och släppa loss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0