25 år

det är helt jävla galet sjukt... nu är jag lixom 25 år.. 12:16 födes jag helt galet sjukt. men det är så det är livet rullar på. det går inte och stoppa det är bara att hänga med och ha så kul som möjligt på vägen :). men det är skönt nu när det är över. för gud jag har stressat så mycket dom senaste dagarna helt sjukt. så igår jag va såå trött jag låg i soffan under mitt täcke och bara kollade på änglagård andra sommaren och höll på att somna. gick sen och la mej vid typ 9 och slocknade direkt. hehe utan problem lixom.
.
men idag så va jag på bilbesiktningen ja det gick ju fort. jag han ta kaffe och slängde i mej det innan jag åkte därifrån. haha nästa gång ska jag nog inte ta nått kaffe. för jag ville ju hänga med och se vad han gjorde och skriva upp allt han sa:) det är inte lätt och skriva upp krängningshämmare stag höger fram på mobilen. haha det blev typ krangnings hemmar stag höger. och sen så va det nått med hjullagret på höger sida att det lät konstigt. haha jag skrev upp så gott jag kunde på mobilen. och sa typ va vad sa du att det hette igen. han bara garvade. medans jag gick efter honom med mobil i ena handen kaffet i andra och så handväskan i den tredje. ja om jag nu hade haft tre armar ;). men sen visade sig att man fick ett papper på allt han sa så jag hade inte behövt skriva upp allt suck. haha men aja han tyckte nog i alla fall att jag va lite rolig. för sen frågade han om jag ville hänga med i bilen jag ba aaa. men gud han hade ju hissat upp bilen. så jag kom typ inte in. för jag hade ju satt fast bilbälterna oxå. så knäppa upp det först sen krongla sig in med mobil, kaffe kopp och handväska +att bilen va så högt upp att jag fick klättra. hehe det va inte lätt och det slutade med att jag spilde ut lite kaffe på mattan i bilen. men aja jag kom upp och in.
han ba jag kör lite lugnt så att du inte ska spilla ut kaffet. tack tänkte jag. för jag hade inte hunnit smaka på det än. sen när vi va klara så drack jag upp allt kaffe i typ tre stora klungar och åkte där ifrån med ett papper i handen på allt som han hade sakt:)
.
haha annas första möta med bilbesiktningen.
sen åkte jag till pappa med pappret och han blev jätte glad över att det bara va ett hjullager på höger fram som behövdes bytas omgåengde. för resten kan vi ta i vår sen. för det va bara det som jag behövde komma tillbaka för :)
.
men oj nu är jag hemma igen har ringt till farmor som har ringt mej under halva dan. älskade fina lilla farmor. men jag känner att jag måste ringa henne vid rätt tillfälle inte när jag kör bil eller står på språng eller nått sånt. nej det måste va lugnt och tyst så att man kan prata högt och tydligt till henne och så att inte jag känner mej stressad för att jag ska iväg.
.
men nu ska jag dricka upp mitt kaffe som jag gjorde hemma innan jag drog men som jag inte han dricka upp. det ska jag dricka upp sen ska jag ut och springa sen ner till ica och sen åka till stallet.
.
kommer och somna utan problem sen i kväll:)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0