dagens

Dagens humör: bara bra
Dagens mående: det går år det bättre hållet
Dagens borde: färga håret (gör det nu)
Dagens frisyr: hehe klafsigt med färgmedel som en skatbo mitt på huvudet
Dagens klädsel: mjukis och linne
Dagens planer: färga håret slappa
Dagens träning: gick till sågen 4km sprang 7km på 33min *STOLT*
Dagens vill ha: eller kankse mer dagens ska få: min snälla syrra undrade om jag vill ha deras resväskor annars slängs dom. jo men det vill ju anna ha :)
Dagens längtan: fredag då är jag ledig
Dagens fundering: måte bilen gå igenom besiktningen på måndag
Dagens beroende: MAT haha ;)
Dagens serie: --
Dagens film: --
Dagens bok: själakistan
Dagens låt: när jag går ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0