haha

jag kaninte annat än att garva när jag tanker p gårdagen satan i gatan va kalas jag va. men på ett sånt roligt plan för jag hade verkligen bara sååå kul. och gud vad vi dansade och hade oss:) det va sånt sjukt drag på dansgolvet. alla bara dansade och hoppade runt.
.
nu är det bara att börja om påt igen som man säger. det är bara att köra igen. hehe men idag ska vi ta det lite lugnare och komma hem lite tidigare än vad jag gjorde igår :). men jag ska ha kul idag eller jag hoppas att det kommer och bli kul kankse man ska säga. det är nära i alla fall så det är skönt hehe jag kommer och kunna rulla hem.
.
men nästa vecka blir det nya tag med min springning för pallade inte springa idag va alldeles för trött. la mej och sov i två timmar men n är jag pigg och glad igen :)
så nu ska jag göra mej i orning för att sen dra ner.
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0