hemma

nu är jag hemma från både jobb och stallet:). det gick så bra och rida. det är kul och rida när man känner att det går bra. ja det är ju ganska logist det finns ju ingenting som är kul när det går dåligt. men det är när det går bra och rida som jag verkligen förstår varför man fortsätter och rida och varför som man tycker att det är såå himmla kul. för gud vad jag älskar mina djur och min ridning. det finns nog ingenting här i världen som skulle kunna få mej att sluta och rida.
.
vi övade på förvänd sluta på långsidorna och det kändes bra. och sen tagen bakdel på volterna. eller det gjorde vi innan men aja. detva en kul övning och det va kul att det gick bra:)
.
hehe på vägen hem så lös det en röd elak lampa i bilen hella vägen hem från ösmo till brandez. men jag försökte och ignorera den men dte va helt omöjligt. den verkligen skrek och den va sååå röd. rött brukar aldrig va nått gott tecken.... vad kan nu denna elaka lilla lampa betyda. och vad vill den säga mej??
.
men nu ska jag ta och kolla på min danska serie som jag kollar på.. den som dräper. mord och elände det tycker vi om :)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0