jobbeli jobb

ja nu är man lite små kriminel och bloggar från jobbet. hehe men dom kan ju försöka och stoppa mej. ååååå jag har gått och klämt och känt på en filt typ hur länge som helst. och jag typ älskar när det börjar bli och är höst och man får tända ljus och krypa upp i soffan med varmt te och mysa med en gosig filt. så har jag nu gått och spanat på en filt i ja typ veckor. har sett den inne på tyr. så ja igår så köpte jag den. och haha dom känner ju igen en där inne. så säger hon ulla som är ägare av butiken. ja du slog till tillslut och köpte den. jag ba ja efter fler veckor spanande och kännande så bestämde jag mej nu för att nej nu är det dax nu ska jag köpa den :)
.
tyckte det va lite kul att hon kommenterade det. det är en mysig filt där ena sidan det är ett motiv på som är usa:s flagga inte för att jag är ett fan av amerika men jag tyckte att den va lite cool. så då köpte jag den.
.
får ta ett kort sen på den och lägga upp. kanske tillsammans med min dunväst som jag har köpt som jag oxå skulle lägga upp ett kort på. hehe gud vad jag shoppar mycket nu förtiden. inte bra anna. eller jag har nog alltid shoppat lite för mycket ;)
.
men ha det så bäst nu är det bara 1timme och 20min innan man får gå hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0