lön+räkningar=black

hehe japp som vanligt först kommer lönen sen kommer alla räkningar och sen är man black igen.
.
men aja då är det som det ska vara. jag har vart ute och sprungit min vanliga asfalts runda idag på 8km och det kändes grymt bra:). lyssnade bara på musik och tog det ena steget framför det andra och tänkte inte på nått annat. gud mina motions runder är verkligen som terapi för min kropp och själ. mina nya jogging skor känns helt guld bra jag är så nöjd med dom. dom va både billga nedsatta och bra:) eller ja man vet ju aldrig hur det skulle kännas om man köpte några jätte dyra. så jag tror att det är bäst att aldrig börja med det. så längde det duger med team sportias 399:- skor så är jag nöjd och glad:)
.
när jag shoppar finns det olika kategiorier som jag handlar till eller för.
1.är att det här kan passa bra eller bli snyggt till vardags eller på jobbet.
2. detta plagg blir ett kalas bra party plagg att ha på fest eller när man ska ut eller bara va lite fin
3. det här kommer och bli assa snyggt i stallet. eller bara assa bra att ha i stallet
4. det här kommer och bli assa snyggt och bra när jag är ute och springer
.
det är dessa kategorier jag handlar till när jag shoppar. hehe och jag vill ju gärna ha fina kläder i alla dessa kategorier. behöver inte alltid vara dyrast utom fint vill jag att det ska va och smaken är ju olika för alla människor som tur är :)
.
men snart eller i morgon så måste jag packa. men jag måste börja och fundera på vad jag ska ha med mej till när fam.carlsson ska ner till dom rökärriska skogarna och plocka svamp och fälla träd.
.
men nu blir det till att titta på min favo serie som är en dansk/svensk kriminal serie som heter bron :)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0