måndag

ååå det är alltid lika kul och få en ny måndag slängd i ansiktet....
just nu så är jag på jobbet och håller på med terapiarbete med ett stort T.
ska ner till stallet sen och rida så det ska i alla fall bli kul =)
.
vet inte om jag redan har skrivit det men nu har jag i alla fall köpt men nya broddar till mina löpar skor. så nu jävlar är jag redo för vintern och halkan. hehe det måste se lite kul ut när det är blankis och jag kommer springandes med full mundering. broddar och reflexväst på ;). funderar även på om jag ska ta och köpa mej nya löpar skor för mina är så slitna.
.
men nu ska jag fortsätta och va seriös med mitt terapi arbete =)


Kommentarer
Postat av: ANNE

Godmorgon! Visst känns det tråkigt med måndag? ;/ Bläää!!



Förresten, missa inte min tävling där du lätt kan vinna ett presentkort på 400 spänn! Det är inte så många med heller, så chansen är rätt stor, hehe. Här hittar du den (om du nu är intresserad..); http://favs.se/mode/ny-tavling-



Kram på dig!

2011-10-24 @ 10:21:34
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0