morgon pass

nu är morgon passet avklarat. jag va uppe vid 06:15 och tog på mej spring kläderna 06:30. va jag utanför porten och hade ebba grön i öronen. nu ska jag äta frukost och sen packa ner det sista eller det kommer jag och göra samtidigt. och sås ka jag göra mej i ordning för att åka ner till ösmo. sen ska jag mamma, pappa och hampus åka ner till rökärr:). sen kommer lena och tommy dit oxå. det kommer och bli sååå kul:)
.
jag kommer ju ha med mej min mobil så jag ska försöka och uppdatera på fb om att jag fortfarande lever:). det tråkiga med att jag ska åka bort är att dte händer jätte mycket roligt här hemma. ååå kära fina izza har vart på mej att hon tycker att jag ska stanna hemma för det händer så mycket kul :) men men det kommer mer roliga kvällar och helgen som jag kommer och kunna va med på =). men det kommer samtidigt att bli super kul och verkligen skönt att komma bort och bara lämna allt här hemma och bara komma bort och ta det lugnt. hehe men jag ska inte bara sitta med näsan i en bok. nej nej. vi ska ju plocka svamp fälla röd, äta gott och dricka gott :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha jamen precis!

2011-10-28 @ 13:07:17
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0