motions

dagens motions runda är nu klar. det är skönt nu när det är klart. men det va mindre skönt när klockan ringde 06:00. uch fy och blää jag vill inte gå upp det va mörkt och kallt. men jag va såå kissnödig så då va jag ju tvungen och gå upp. så då kunde jag lika görna hoppa i spring kläderna och skorna och ge mej ut för då va jag redan uppe. men gud va trött jag va. men efter nån kilometer så piggnade jag till.
.
rundan kändes bra jag va ju lite trött så sprang inte sådär överdrivet fort. utom i ett lagom tempo. det är så skönt att ha det gjort på morgornen. då kan man komma hem från jobbat slå på tv:n och bara ligga och ta det lugnt med gott samvete för då har man redan vart ute på morgon rundan. men ja jag orkar ju inte springa på morgonen när jag börjar kl:09:00.
.
men nu ska jag ta och sätta lite fart och äta min gröt innan jag ska till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Heej! Jag har veckans blogg på min blogg nu, va gärna med :)

2011-10-18 @ 16:36:09
URL: http://piggys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0