mys lördag

nu ska jag ha en mys lördag med mej själv. det kommer och serverat kaffe och till det blir det fruktsallad. inte nått alcohol så långt ögat kan då. jag ska ju jobba i morgon så det blir en lugn lördag. frukt salladen består av äpple, päron, banan, vindruvor och mango. mmmm super gott. sen har jag tänt lite ljus för det är 1000% på mysfaktorn. sen är det bara och burra ner sig under en mysig filt med mjukisdräkten på :). hehe ja på tv får det bli fångarna på fortet för det fanns inte så mycket annat roligt. efter det så tror jag att det gick nån film. men vi får se hur länge jag kommer och va vaken.
.
jag har även vart ute och sprungit i detta mindre mysiga höstväder. det små regnade/duggade hela tiden. men det gjorde inte sådär jätte mycket för det va inte så att man blev dyngsur utom bara lite fuktig. men det va tur att det inte började och spöregna. jag sprang min runda i skogen. men började och springa redan när jag kom ut från porten och sen kände jag mej pigg så jag tog den längre rundan hem och sprang en bit till så allt som allt så sprang jag nog 7km. för min runda är på 5km och till rundan är det kankse 1km och extra rundan efter som jag sprang är nog oxå 1km så då blir det 7km =).
.
men aja nu sk ajag ta och mysssa nej mej i soffan
så ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0