ojojoj

haha tog ett kort i morse och vilken skillnad det är på kamerorna i dom två olika mobilerna. men när man va van med den så tyckte man att det va jätte bra :) men jag har även hittat min laddare *STOLT*. och den laddar utan problem. hehe en heldig gammal ericsson den kan man lita på. den har ju vart med om en del oxå. hehe jag har kollat stutsen på den kankse lite för många gånger men den har kämpat på. den har typ mer färgsläpp än vad den har färg kvar. och vissa knappar är lite trögare än dom andra så där får man ta i lite mer. och sen det här med fb i mobilen. gud det går ju inte och se nått det är ju så litet och kolla buss. haha det går ju snabbare och gå ut till busshållplatens kolla på skyllten när bussen ska komma än att kolla på mobilen. för då ska man komma in på nätet sen välja sl.se sen skriva i för den kommer inte ihåg vanligast eller närmaste sökningen inte. och sen får man klicka sig vidare och sen så kommer det upp när bussen kommer. haha och wordfeud min nya älskling drog kan man ju bara fet glöma. hoppas att jag får tillbaka mobilen tills vi ska till flen annars så blir det att ta med sig massa böcker för att roa sig med;)
min outfit i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0