ont i huvudet

uch jag har så ont i huvudet och har haft det hela dagen och det bara vägrar och ge med sig. såå drygt. så nej det blir att ta det lugnt och logga på soffan och kolla på tv. sen har min mobil fått nått cp ryck. eller den fungerar inte alls. den är helt svart. när man tar ut batteriet och försöker och startar den så känner man att den burrar till men skärmen förblir svart :( suck måste åka in till haninge i morgon och lämna in den. va inne i tyresö på the phone house men dom kunde inte hjälpa mej.. suck det betyder att jag måste hinna dit innan sju i morgon och jag slutar själv sex men det ska gå :)
.
men nu ska jag nog ta och krypa ner i soffan så ha det såå bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0