stallet

jag började dagen med att åka ner till stallet och rida ut i det underbart mysiga höstvädret. det va dock lite kallt men det löste jag med att ha en t-shirt en långärmad tröja en tjock munk tröja och sen en jacka på det så höll jag värmen :). sen va det mockning och fixning kvar innan jag åkte hem. träffade mickan oxå i stallet alltid lika trevligt
.
sen när jag kom hem så va det frukost/lunch som stod på schemat och sen hoppade jag i mina spring skor och min spring outfit som jag fortfarande känner mej jätte snygg och seriös i :) efter som det är ljust så fick det bli slingar i skogen. jag bestämde mej snabbt för att ta 1 mils rundan. det va länge sen. haha och ja det kändes att det va ett tag sen har glömt bort hur jobbiga alla backar verkligen är. men det är kul:) men det känns i benen specielt på hemvägen fy fan asså. sista två kilometrarna det är då benen känns stumma och man känner att man är lite ivan med just 1mil. eller jag springer ju 8km asfalt så det är ju bara 2km till. men 1mil i terräng som går upp och ner är mycket jobbigare. aja men nu är det klart så då är det skönt.
.
izza, sara och lisa ska ha film kväll hos lisa. hmmm jag funderar på om jag ska baka lite muffins och komma ner och våldgästa dom???. det lutar åt att jag kommer och gö det. hehe både baka muffins och ta med och att jag kommer åka ner dit och ha fim kväll med mina fina vänner :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0