suck

jag säger bara suck ibland så blir jag så matt. jag blir så matt på allt. men det är ju så det är livet går upp och ner. men det som jag brukar fösöka tänka på när jag tycker att det är lite jobbigt är att det finns alltid nån som har det värre. att jag levet ett ganska okomplicerat liv och att jag ha en familj som älskar mej och många vänner som tycker om mej. jag har egen lägenhet och ett jobb som jag har slavat på i för många år och en alldeles för liten lägenhet ;) men den är min. men det är svårt och bara se positivt på livet när det iband känns som att det går emot en..
.
det är nog bara en 25 års kris som jag går igenom just nu att det är därför som jag känner mej lite nere. och lite annat oxå. men det är inget som jag tar upp i bloggen utom det är sånt som jag läger i min box som jag bär med mej hela livet och som jag aldrig kommer och öppna upp för nån. där finns det många hemligheter som jag gömer för andra. men nu vill jag inte att folk ska tro att jag går runt och gråter i det tysta och sitter hemma och skär mej som en deppig människa i min ensama ensamhet tillsammans med en bag-in-box. nej nej. jag kämpar på och jag vill inte att folk ska tycka synd om mej för det kan jag göra så bra själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0