torsdag

idag har vi torsdag och jag har arbetat och slitit. idag va kurre på jobbet så det va jätte kul och se honom se att han lever ;). sen kom siw oxå ja vad ska man säga om henne man kan ju inte göra annat än att älska henne för att hon är så go och rar. nej men hon är snäll hon. det är lite tråkigt bara för henne själv att hon har så otroligt mycket med sina barn och barnbarn men det är bara hon själv som kan göra nått åt det.
.
gud det va ganska mycket och göra idag på jobbet. det rullade på hela dan. och vi sålde bra oxå så det är alltid kul.
sen efter jobbet så va det ju sånt här äckligt rusk väder med regn som hade kommit och gått halva dan. så på bussen hem tänkte jag nej uch fy och blä jag vill inte ut och springa. men sen när jag kom hem så tänkta jag på hur bra det känns när man väl kommer ut och att man blir varm så himla fort. och att vad skönt det känns i kroppen efter att man har sprungit klart. så jag tvingade i mej spring kläderna och tog på mej reflexvästen och ut i jogging spåret. blev min vanliga runda men tog det lite lugnare eller det blev nog så automatiskt för det blåste en del+ att det va motvind dom 3sista km. men runt min runda kom jag och vad duktig jag kände mej när jag va klar:)
.
men oj nu ska jag bara ta det lugnt krypa nej i soffan och kolla på tv.
i moron ska jag till stallet på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0