trött

fy fan va trött jag va i morse. när klockan ringde 06:00 så va jag fett otaggad. jag tänkte igår att jag skulle ut och springa innan jobbet. för det är mycket skönare och ha det gjort på mornarna. specielt efter som jag inte börjar kl 10:00. men efter mycket övertalning och peptalk så tvingade jag mej upp och tvingade i mej spring skorna och tvingade mej ut. men när jag väl kommer ut så piggnar jag ju på mej :) som tur är. men guuud vad jobbigt det va i slutet för sista 3km så va det motvind hela vägen. det va ju mindre kul.
.
jag ska även ta lite kort på min nya väst men har inte gjort det än men här kommer en bild som jag ha lånat från nätet ;)
men ska ta och sätta lite fart så att man kommer till jobbet nån gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0