1 mil

i dag fick jag för mej att jag skulle ta och springa min runda på 1 min. fy fan säger jag bara. jag trodde att jag skulle dööö. det va ju såå jävla jobbigt. räknade precis ut att jag sprang min mins runda på 57min. känns ganska bra nu när jag sitter här och andingen är normal och man känner sig bara lite små trött i kroppen:). men det är inte lika roligt när man känner att man inte kan andas för att man flåsar såå fruktansvärt mycket och man är mitt i en mördarbacka. men dte är bara och kämpa på:).
.
sen ååå jag har beställt två nya skal till min mobil ett typ vardags skal rosa och ett party skal som är rosa och glittrigt:)
.
nu ska jag snart ta och dra ner till siba. tänkte damma av min gamla cykel. efter som min bil står kvar i ösmo. så ja varför inte cykla det går ju lite snabbare än att gå. jag ska köpa mej en sladd eller typ 4st. hehe vi får se hur många jag kan tänkas och behöva för att få som jag vill. nej men jag vill bara få så att jag kan från datorn till tv:n kunna kolla på film. hur nu detta ska gå till.
.
efter det ska jag cykla hem och fixa lite här hemma för att sen gå ner till ica och handla mat till nästa vecka. för sen måste jag åka ner till stallet och komma hem mitt i natten... kankse dax och sätta lite fart då.
vardags skal
partyyy skal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0