bättre

ja jag har känt mej lite dålig dom senaste dagarna men nu tycker jag att jag börjar och känna mej lite bättre:) har typ bara ont i halsen och snorar och hostar som en galning men annars så är det bra. men jag gick typ och la mej direkt igår när jag kom hem. kom hem vid typ 20 då va det krypa ner i soffan slå på tv och sen somnade jag typ och sov lite till och från för att sen flytta över mej till sängen och sov hela natten utan problem. men jag vill bli frisk nu jag vill ju ut och springa. gud jag får sånt spring i benen och jag vill men jag får inte och kan inte. måste bli frisk först. sen så är det ut i joggingspåret.
.
ja och efter som jag än så länge inte har haft än enda sjuk dag i tyresö så tänkte jag inte få nån eller ;) nej men så sjuk va jag inte det va bara och ta en alvedon emot huvudvärken så gick tisdagen bra att jobba och idag så måde jag mycket bättre.
.
men nu ska jag lägga mej nej i soffan och kolla på tv
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0