dum i huvudet

haha jag säger bara hej mitt namn är anna och jag är dum i huvudet som frivilligt är ute och springer 06:30 på en lördag morgon.. men ja jag ville hinna innan jobbet. för att jag är såå mycket piggare på morgonen innan jobbet än efter och så kan jag springa i skogen och det är mycket roligare men jobbigare. men det är ju bara bra. nu sitter jag ny duschad och smuttar på naturell yoghurt innan jag ska dra till jobbet.
.
men vilket underbart väder vi har nu det är ett sånthär super härligt höst väder:) det är bara så att man vill klä på sig nått mysigt och bara ut och gå i solen. men ike sa nike här ska jobbas och slitas för mitt dagliga bröd.. men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0