faro

nu är jag hemma från stallet igen :). men innan det så efter min springtur så va jag en sväng till bolaget köpte lite till mitt kalas. jag letade på och hittade det jag sökte.. så billigt som möjligt till så hög alkoholhalt som möjligt ;) efter det så tog jag mej till Ö&B.. fy fan säger jag bara. jag hatar och va på Ö&B och att man ska stor handla. det är för mycket folk på för liten yta. och folk är galna. dom attakerar med armbågar för att komma fram till 100kilo hund mat. och man själv bara hjälp. det va även rea på några glas där va det krig. jag försökte och hålla mej så långt bort från dom sakerna som möjligt. men jag hittade typ allt som jag ville ha. men på siba hittade jag inte det jag ville ha suck.
.
sen gick jag ner till ica och handlade mat till den här veckan. sen åkte jag ner till stallet. fick rida en häst som heter faro. gud jag har inte ridit honom på typ jättte långe. så det va lite spännande när man hoppar upp och ba ju nu ska vi se hur vi ska göra det här. han är ju lite speciel. men man får tänka jätte mycket framåt och va jätte mjuk i handen. men gud vad kul det va. det va kul för att det va länge sen och för att det gick så bra. jag hoppade bara upp och hade inga höga förväntningar alls utom bara kände mej för och fick tänka en hel del. och gud jag vet inte vem som va mest slut när passet va klart men jag tror att det va jag :). men det är kul när han får lite egen fart och lite go i sig och springer på lite va sig själv för han blir ju som en helt annan häst när han jobbar och inte bara går och lufsar. så ja idag va det kul och rida. efter passet fick han hoppa in i duschen för han va så svettig.
.
men gud nu är jag jätte trött så blir att kolla på filip och fredrik sen blir det att sova

Kommentarer
Postat av: sara

Tar med dem till stallet så får du prova när du kan :)

2011-09-27 @ 09:14:48
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0