god morgon

ja om den nu är så god. har lite lätt ont i huvudet men jag tycker att jag har haft det ett tag nu.. inte bra. funderar på om jag börjar och bli sjuk eller om det bara är så här det ska va ett tag. jag hoppas på att jag inte blir sjuk utom att jag bara får ha lite ont i huvudet. jag tänkte att jag skulle ut och springa i morse. va jag det..nej. varför inte. jo för att när jag vaknade i morse så regnade det. och då hade jag verkligen ingen lust att hoppa upp och ut och springa. och sen kände jag mej ganska såå trött. men nu så ska jag ta och äta min frukost för att sen göra mej redo för en ny arbetsdag:)

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi å vad flitit du bloggar!! <3



sa ju att blogg lusten skulle öka!

2011-09-06 @ 12:16:01
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0