hemma

nu är jag hemm kommen och ny duschad från stallet. hälsade på min kusin fredrik oxå från tåget på väg till min buss. alltid lika trevligt:) mindre trevligt för han va kanske att jag luktade häst som en hel häst:). men på g till stallet så åkte jag med min mamma. gud vilket väder det va asså det va helt sjukt. detva verkligen växlande monlighet. mellan ösregn och inte ösregn. sen när vi kom ner till ösmo så bara duggade det och sen slutade det helt. kom int en enda droppe. helt sjukt. för i haninge regnade det så mycket på motorvägen att man knapt såg vart vägen gick nånstans. men aja det va ju skönt att det inte regnade i stallet.
.
det är bara hem och vända för att åka tillbaka i morgon:) men vad skulle jag göra utan mina älskade djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0