ica maxi

idag höll jag på att somna på bussen på g hem. hehe som vanligt:) och men gud vad kallt det va.. uch det blåste och va så rått. men väl hemma så bestämmde jag mej för att nej måste ut och springa. för gud man känner sej ju så duktig efteråt. så jag hoppade i spring outfiten och skorna. kom ut och brrr vad kallt det är med linne och t-shirt och inte jacka. så jag började och springa från början för att få upp värmen. annara så brukar jag gå till min slinga men inte idag inte. det va bara och komma igång för att få upp värmen. men sen är det skönt när man blir varm i kroppen för då är det lagom inte för varmt och inte för kalt utom bara precis lagom:).
.
ja sen så när jag kom hem så duschade jag och sen drog jag ner till ica maxi för att shoppa gummisar. jag och mina tjejer har ju bestämmt oss för att ge oss ut i svamp skogen på lördag och bli ett med naturen. hur mycket svamp vi kommer och få ja det återstår och se. fika ska vi ju ha med oss oxå. och för att känna sig som en riktig skogsmulle så måste jag ju ha ett par snygga gummistövlar som jag kan gå runt med bland stock och sten. i morgorn ska jag hem till lisa på tjej kväll. det ska serveras tacogratäng. det ska bli mycket spännande och smaka på. sen blir det kvällsmys med god mat och trevligt sällskap:) längtar efter mina fina flickor=)
.
måste även lämna bilden till min pappa oxå så att han kan fixa med den.
men nu ska jag ta och kolla lite på tv
så ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0