idag

ja nu blir det två blogg inlägg idag:). men idag så tänkte jag att jag skulle ut och gå på morgonen till sågen. men i stället för att vakna till väckarklockan så vaknade jag av att regnet piskade emot min ruta. nej uch tänkte jag och borrade nej mej änu längre ner under täcket och tänkte nej uch fy och blä. så det blev buss hela vägen till jobbet. dagen på jobbet gick bara bra. hmm kan inte komma på att det hände nått specielt. vi hade en galet jobbig kärring som kom 10 min sen och sen pratade så att både jennie och jag höll på att få utslag och bli galna på henne. för hon pratade extremt fort inget konstigt med det. men hon förstod inte lika fort tillbaka. sen hade hon 1000 frågor och 1000 frågor på och och lyssnade 0 på dom svaren som man gav. så tillslut så trodde jag att jag pratade med ett barn. gud och jag bara hör hur jag låter iriterrad på rösten och då är jag jätte iriterrad oxå.
.
sen så har jag ju vart ute och sprungit oxå:) rundan kändes så bra att jag till och med tog en extra runda på 1,5km så jag sprang både min vanliga runda på 5km och sen + 1,5 km:s rundan så totalt blev det 6,5km. men nu så ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0