jobbat

idag har jag arbetet. det är inte så ofta som jag jobbar på måndagar så det känns alltid lite extra tungt när jag ska göra det. men det gick bara bra. jag gjorde lite terapiarbete och sånt. så dagen gick till till slut tillslut och jag fick åka till stallet. red min lektion. och ååå vad jag älskar och rida när det går bra. när man bara känner att gud vad kul det är :). det är ganska ofta som jag tycker att det går bra. och det är kul. det är bara ibland som man känner att fan va piss dåligt det går och när man känner den känslan då är det inte kul. då är det bara att skritta och räkna till 10 och sen börja om igen ;). men idag gick det i alla fall super bra så det va kul.
.
haha sen vill jag bara avsluta med att vissa denna otroligt charmiga bild som sara har tagit på mej. det är vekligen den osminkade sanningen och att ja det är så här jag ser ut ;) haha jag dööör när jag kollar på denna bild.. jag är osminkad, trött både efter att ha vart ute på olearys dagen/kvällen innan. gick och la mej vid 3 och klockan ringde 07:30. är jag på pälsad som fan med både fleece tröja och munk tröja och sen jacka på det. har stått grindöppnade i 5timmar och nu är det prisutdelning och sara kommer upp med sin mobil i ansiktet ;) haha det ni ser är resultatet :)
men nu ska anna ta och sova så ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0