kaffe

åå jag fick eller tog smakprover på ica på ett kaffe som heter Lindvalls kaffe. och men gud jag är typ helt frälst. det va ju bara såå gott. gjorde en stor kopp kaffe av detta kaffe i morse i ett glas och hade lite mjölk i och bara njöt. hehe jag hade kommit till kaffets himmelrike;). så när dessa små prover är slut blir det att springa ner till ica och köpa detta goda kaffe :)
men ja jag har hunnit med än så länge under dagen att städa. det blir så mycket roligare och enklare och städa med lite spotify på en bra volym:) och sen är det bara fram med fido och köra på. och plocka lite samtidigt så vips så är allt städat. ja jag bor ju ganska så litet oxå så då går det ju oxå jätte fort. sen har jag vart ner till ica och handlat mat till den här veckan. det blir kyckling, sallad med sockerärtor och lite svamp till det. dock ej min egen plockade svamp utom ica köpt svamp. men när jag gick till ica så kände jag men gud jag måste ha frusk luft. har inte vart ute så mycket när jag inte har mått helt 100% eller. så nu blir det nog att snart ta gå ut och gå en promenix gäller att passa på medans regnet inte öser ner :)
.
jag funderar fortfarande på klänningen och behöver verkligen alla hjälp jag kan få =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0