kallare

ja det känns att det börjar och bli kallare på kvällarna. och då menar jag specialt när jag ska ut och springa. jag känner att jag orkar springa i ett helt annat tempo än när det är mördarvarmt och man håller på och döör av värme utslag och av att solen tar kol på en;). nej men det är jätte skönt man kan ta i och känna att man fortfarande orkar springa utan att dö.
.
tråkigt bara att mina dagar i skogen är räknade börjar och bli mörkt i slutet av stigen. både för att det träden står tätare där på båda sidorna och för att det börjar och mörkna ute. men jag ska försöka och springa i skogen så länge som det går.
.
men nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på bonde söker fru och äta nått :)
.
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0