ledig

idag är jag ledig vilket alltid är guld:) vad har jag då för planer för dagen. jo jag va i stallet imorse åkte vid 06:30 här ifrån va i stallet vid 07:40. T-läkaren skulle komma idag så jag red och mockade och fixade allt sånt innan. sen åkte jag hem. på bussen på väg hem så träffade jag på aniké och sofia som jag gick i samma klass med. så det va mycket trevligt och få lite sällis ut av dom hem till haninge. väl hemma så har jag vart ute på min springtur i skogen på5km. jag va trött. gud jag trodde att jag skulle somna innan jag tog på mej min spring outfit. men när jag väl började och springa så piggnade jag på mej. man kan ju inte springa och sova samtidigt ;). fasten jag alltför ofta önskar det.
.
men aja jag kom runt men jag kände i benen att jag va och kände mej trött orkade inte ta i lika mycket som jag brukar göra. men men jag kom runt och det är huvudsakern.
.
nu ska jag ta och åka till haninge till bolaget ska shoppa lite inför mitt kalas. sen ska jag till Ö&B shoppa lite mer där inför kalaset. sen tänkta jag kankse åka förbi siba eller nått sånt skulle behöva en sak där. sen är det ica som gäller. men tar nog kvantum pappal inte maxi idag.
.
sen ja sen efter allt detta så ska vi se vad klockan är. skulle behöva dammsuga och sen ska jag åka ner till stallet igen. för kl 20:00 så rider jag min lektion. hmm kankse dax och sätta lite fart då :)
önska mej lycka till typ:)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0