mycket bättre

ja nu mår jag mycket bättre så det käns jätte bra. känner mej nästan som att jag är full med ny energi. men jag är fortfarande lite snorig och har ont i huvudet men annars så mår jag bra. och nej lugn bara lugn jag ska inte ut och springa idag. men imorgon kanske hoppas hopppas att jag mår bättre då. hehe jaggick typ och la mej 22 och gick upp vid 9. så jag har verkligen sovit mycket. men det behöver man för att bli frisk. men idag så står städning på schemat. jag har mitt grustag i hallen och dammråttorna under sängen och resten av lägenheten är bara ett allmänt kaos;). ska sen ta mej in till haninge hade jag tänkt för att shoppa på Ö&B inför min fest. måste ju börja och planera och shoppa så att jag slipper göra det dagen innan:). ska köpa en massa engång saker för jag vägrar stå i köket halva kvällen som en polsk diskare;). nej så engångs artiklar blir asssa bra. och vart kan man köpa sånt billigt jo på Ö&B så det är bara ta bilen och fara dit. sen måste jag handla oxå. köpa lunch till den här veckan. det blir nog kyckling och sallad för det är gott det. sen ska jag åka till stallet och rida två hästar.
.
sen lär ju jag somna gott när jag kommer hem :)
men nu ska jag sätta lite fart
mins ni denna klänning som jag provade i sommras. hittade den på nelly.se till halva priset... köpa eller inte köpa??? det är frågan det...
ryggen är ju lite halvskumm anntingen så tycker man att det är snyggt eller så är det bara ett assa fult spindelnät och ja jag är nog nånstans mitt emellan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0