ny outfit

nu har jag äntligen köpt mej en ny spring outfit. efter att ha kollat runt i haninge, port 73 och tyresö så kom fram till att jag ville ha den på team sportia. och då fick jag ju både tröja och byxor:). så idag när jag va ute och sprang efter att jag kom hem från jobbet. så kände jag mej super seriös och super snygg:). jag va även glad att jag inte tog min skogs runda idag utom det fick bli men runda på asfalt. för när jag hade sprungit typ halvvägs så va det typ mörkt. gud jag hade ju dött om jag hade sprungit i skogen. men gud vilken skillnad det är. jag är ju inte lika jobbigt jag får ju inte samma jobbiga flåsa. men det är mycket stumare i benen. och det är mycket tråkigare specielt dom sista 3km som typ bara är rakt fram längst med gudöbroleden.
.
vad har mer hänt idag joo jag fick mina fodral idag åå dom va jätte fina jag är super nöjd:)
min nya matchade spring outfit
hehe goa och glada tjejer :)

Kommentarer
Postat av: m-l

Åh va fin bloggen blev.

2011-09-07 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0